adaptieve technologie

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

adaptieve technologie

Сообщение Banning » 17 май 2019, 14:41

Toen de GEL-NIMBUS-serie 20 jaar werd, introduceerde ASICS een nieuwe versie van de populairste langeafstandsloopschoen - de GEL-NIMBUS 20.

Dit model is gemaakt voor hardlopers van alle niveaus. De GEL-NIMBUS 20, de lichtste versie van dit model ooit, is ontworpen om gelijke tred te houden met de voortdurend evoluerende wereld van hardlopen. Dankzij het dempende en lichte gewicht kunnen hardlopers optimaal presteren van start tot finish, aldus het bedrijf.

"De GEL-NIMBUS is altijd ontworpen om hardlopers superieure demping te bieden zonder overgewicht,"

Gerald Klein, Senior General Manager van Global Performance Running Footwear van ASICS, zei.

"In feite betekent Nimbus 'wolk' in het Latijn. '

De schoen combineert de gepatenteerde FlyteFoam tussenzool inserts Nike Air Huarache Femme met GEL-technologie voor verhoogde demping, schokabsorptie en een lichtgewicht gevoel. Volgens de ASICS-website is de FlyteFoam-technologie 55 procent lichter dan de industriestandaard en bevat het "supervezels", die zich na elke stap weer aanpassen aan hun oorspronkelijke vormen om adaptieve demping te bieden.

Daarnaast belicht de schoen een nieuwe Gradient Jacquard Mesh-structuur, die is ontworpen met strategische en naadloze 3D-geprinte overlays om in te pakken en te ondersteunen. Dit zorgt voor een perfecte pasvorm en ademend vermogen gedurende de hele run.

Andere opvallende kenmerken van de schoen omvatten een I.G.S. (Impact Guidance System), Plus 3 en sekse specifieke demping, X-40 Ortholite Sockliner, externe teller en 3M reflectiviteit.

Deze prestaties en geleerde lessen hebben allemaal het pad naar de 100K-raceafstand Nike Air Max 270 Femme gecre?erd, voornamelijk rug aan rug-marathons langs een punt-naar-punt-koers met 9000 voet hoogteverschil en ongeveer 8000 voet hoogteverlies. Ter vergelijking, de race met mijn hoogste vorige hoogteverschil was de Leadville Marathon - totaal 6.200 voet.

UROC zal tot nu toe mijn belangrijkste uitdaging zijn. Ik denk dat ik tussen de 12,5 en 14 uur nodig heb om de race te be?indigen. Ik eindigde mijn vorige langste punt in tijd en afstand - de American River 50-miler - in 10:13:12.

Naast de fysieke training en mentale paraatheid, stelt deze race veel andere uitdagingen, meer dan al mijn eerdere races. Ik zal verschillende uitrustingen en voedingsproducten op de juiste manier moeten testen en voorbereiden en een solide plan moeten hebben voor welke hardloopschoenen ik moet gebruiken.

Dit is de eerste van een zevendelige serie op Nike Air Max Command Hombre runningshoesguru.com, waar ik verschillende versnellingen zal beoordelen, tips zal geven en je mee zal nemen op mijn reis naar 100 kilometer. Bedankt voor het lezen en laat me weten Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer welke vragen je hebt over de uitrusting, de voorbereiding en wat dan ook.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты