Op gesprekken is zijn nieuwe Helion kussen een "superfoam" voor hoe het impact absorbeert en energie terugkrijgt terwijl het licht en flexibel is. Onze testers hebben al deze voordelen ervaren.
Het Adidas Zx 850 Womens Helion-schuim is gevormd tot wat On Cloud Elements oproept, die het kussen tijdens een run leveren. Al onze testers prezen de manier waarop het schuim onder hun voeten voelde.
"Het is veerkrachtig en toch stevig", zegt een tester. "Elke stap voelt opvallend licht en de overgang van landing naar start is ongelooflijk soepel. Dus ze raken het doelwit. "
In de schoen plaatste On zijn Speedboard-technologie tussen de upper en midzool om het stuwende gevoel van de schoen te vergroten. De Speedboard is een plastic plaat die is ontworpen om te buigen, draaien en naar voren rollen om u effici?nter te maken.
Eén tester zegt dat hij het gevoel had dat de Cloudswift hem aanmoedigde om vooruit te blijven gaan.
"Het voelde alsof de schoen me op mijn voorhoofd wilde hebben toen ik rende", zegt hij. "Zelfs toen ik langzamer ging lopen,Adidas Ultra Boost Damen voelde het alsof de schoen wilde dat ik in beweging bleef."
Het enige probleem dat testers tegenkwamen was dat er puin in de zool bleef steken. Het kanaal tussen Cloud Elements op de bodem van de schoen kan stenen of ander puin van paden pakken en vasthouden totdat je ze eruit graaft. Maar de schoen is ontworpen voor geplaveide straten in de stad waar rotsen en puin niet zozeer een probleem vormen.
De nieuwe On Cloudswift maakt optimaal gebruik van On's reeks van prestatietechnologie?n terwijl het debuteert met een energiek en beschermend nieuw schuim. We vonden de Cloudswift leuk voor snelle of lange dagen op de stoep vanwege de manier waarop deze je voortstuwt en elke stap dempt.
"Dit is een goede schoen voor gemiddelde tot lange wegritten," zegt een tester. "Het is goed voor snellere runs dankzij het lichte gewicht, de Nike Air Vapormax Damen goede tractie en snelle overgang, en het heeft een uitstekend energierendement."
We hielden ook van de schoen voor hoe het eruit ziet. De minimale bovenste en unieke tussenzool springen eruit in een drukke schoenenmarkt, waardoor het net zo goed is voor trainingen als om door de stad te schoppen.
Het stellen van de juiste doelen is belangrijk voor hardlopers. Stel doelen die te ambitieus zijn en u riskeert burn-out; stel doelen die te gemakkelijk zijn, en je wordt niet beter.
Veel lopers hebben meerdere doelen gerelateerd aan training die ze elk jaar willen aanpakken. Misschien ben je op zoek om een ??persoonlijk record neer te zetten, je eerste Adidas Superstar Damen marathon te lopen of je eindelijk toe te leggen op een normale meditatieroutine. Probeer een bewuste benadering van het stellen van doelen in een poging om dit soort doelen haalbaarder te maken. Om te beginnen, houdt dit in het instellen van "True North Goals."
Je kunt je Ware Noord-doel zien als een basis voor je training, een beetje zoals het stellen van intenties in de yogabeoefening. Deze doelstelling zal afwijken van meer conventionele, resultaatgerichte doelen. Het zal je helpen een procesgeori?nteerde mindset te ontwikkelen die je seizoen ingaat, waarbij een groter doel na de dagelijkse training benadrukt wordt. Zie het als de North Star voor je looptraining.
Uw echte doel in het noorden is zinvoller dan die met betrekking tot tempo, kilo's of kilometerstand. Het zal helpen de weg naar verbeterde gezondheid en prestaties Nike Cortez Dameste verlichten door processen boven resultaten te benadrukken. Snellere tijden en een fitter lichaamsbouw zijn toevallig de bijproducten van deze benadering van training.
Hoewel je Ware Noorddoel tijdens de training consistent blijft, is het belangrijk om wat meer flexibiliteit te hebben als het gaat om traditionele doelen. Dat gezegd hebbende, neemt ook het belang van die doelstellingen niet af. Als je eenmaal je basis hebt gelegd, is het tijd om je aandacht te richten op de meer resultaatgerichte doelen voor het seizoen. Ik begeleid atleten om S.M.A.R.T. te kiezen. doelen, een concept uit de bedrijfswereld, dat staat voor Specific, Measurable, Achievable, Realistic en Time-Bound.
Specifiek. Stel een tijd en een plaats op voor het bereiken van uw doelen. Inschrijven voor een race of het identificeren van een evenement waarvoor Asics Gel Lyte 5 Dames je wilt afvallen zijn goede voorbeelden.
Meetbaar. In plaats van een vaag doel in te stellen, zoals 'Ik wil een snellere renner zijn', ga je in op wat meer detail. Het zou kunnen zijn: "Ik wil een PR-prestatie van twee minuten in de halve marathon," of "Ik wil 10 pond verliezen voor mijn bruiloft in augustus."
Haalbaar. Kies een doel dat je duwt maar niet volledig buiten je bereik ligt.
Relevant. Je doelen moeten voortkomen uit je eigen persoonlijke ambities, niet alleen iets dat je loopmaatje wil doen.
Tijdsgebonden. Houd je training op een tijdlijn. Als u zich aanmeldde voor een race, zorgt dit ervoor dat het tijdgebonden blijft.