proberen voor runs in ongeveer

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

proberen voor runs in ongeveer

Сообщение Banning » 17 май 2019, 14:53

Niet alleen doen meer vrouwelijke hardlopers dan ooit mee aan de NYC Marathon, maar de vrouwelijke topsters van vandaag zijn sneller dan hun vroege voorgangers. Vrouwelijke deelnemers hebben een lange-termijn trend laten zien van afnemende racetijden met 8,7 seconden per jaar, terwijl hun mannelijke tegenhangers een gemiddelde afname van 6,7 seconden per jaar volgen.

Wanneer we kijken Adidas Zx 750 Womens naar veranderingen op lange termijn in racetijden over geslacht, is het belangrijk op te merken dat de eerste NYC-marathon in 1970 slechts één vrouwelijke hardloper had - en ze moest na 15 mijl uit ziekte wegvallen. In 1985 was 16% van de deelnemers echter vrouw en dat aantal is sindsdien steeds groter geworden. Vooruitblikkend naar het heden zag de race van 2017 een verdeling van 58,4% mannen en 41,5% vrouwen.

Hoewel de mediane racetijden van Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen veteranen en super-veteranen zijn verbeterd in vergelijking met mannelijke tegenhangers, nemen vrouwelijke marathonlopers statistisch ongeveer 30 minuten langer over om de race in NYC te voltooien - wat een deel van de algemene afname van het mediane tempo van racedeelnemers verklaart.

De mediane tijden voor hardlopers in de veteranen leeftijdsgroep (40-49 jaar oud) en die in de standaard Nike Air Max 2016 Donna leeftijdsgroep (18-39) zijn geconvergeerd, wat suggereert dat veteranen zijn verbeterd ten opzichte van jongere hardlopers. Veteraan-racers zijn niet per se bezig met het jongere publiek in te halen, maar ze doen een sterkere poging dan ooit tevoren.

Het aantal deelnemers aan veteranen en super-veteranen is de afgelopen jaren gestaag toegenomen. In feite was de gemiddelde leeftijd van de lopers in de NYC Marathon 2017 41,2 jaar. Oudere Nike Air Max Motion Damen lopers worden niet alleen beter in het hardlopen, maar blijven ook op latere leeftijd deelnemen aan marathons.

Deze trend suggereert dat hardlopers actiever blijven naarmate ze ouder worden. Ze blijven fit en zetten hun training voort tot later in het leven, tot het punt dat de snelheidsverschillen tussen jonge en oude racers eigenlijk kleiner worden. Dit zou ook kunnen suggereren dat de kennis van Nike Air Max Classic Bw Womens lopers over blessurepreventie en -herstel ook verbetert.

Hardlopen wordt traditioneel niet gezien als een sport die je doet voor het leven, omdat het moeilijk is voor de gewrichten. Als er echter een verschuiving is geweest naar letselpreventie-educatie - evenals een grotere nadruk op actief, sterk en gezond blijven naarmate je ouder wordt - dan zou hardlopen kunnen veranderen in iets waar mensen in bijna elk leven van kunnen genieten.

Ik heb een paar jaar geleden een paar nieuwe handschoenen gekregen en ze lijken heel erg op deze wanten, maar zonder de want. Vele malen dat ik ze droeg, wilde ik gewoon mijn gehandschoende hand bedekken met een enkele laag, om hem tegen de wind te beschermen en warmte vast te houden.

De Nofel-handschoen biedt de voordelen van een handschoen - met touchscreen-compatibiliteit - met de optionele extra hoes van een want die ik altijd al wilde hebben. Deze werken absoluut niet veel onder het vriespunt, maar ik kijk ernaar uit om ze te proberen voor runs in ongeveer 30-45 graden weer. Ik heb hoge verwachtingen. De want vouwt onopvallend in een zak, als dat niet nodig is, en er is een sleuf om een ??sleutel vast te houden. Mijn handschoenen zonder deze mitten-functie zijn redelijk waardeloos - in ieder geval niet nuttiger dan de gratis die ik op races heb gekregen!

Dus ik zocht naar een hoed die deze combinatie met een oorbeschermer kon vervangen. Sommige hadden een tikje kort en die millimeters vertoonden genoeg huid om op te klappen en een gevoel van afkoeling te veroorzaken. Deze ASICS beanie heeft net genoeg materiaal om me bedekt te houden, en de opening in de paardenstaart houdt het haar uit mijn nek. Het is anders dan de anderen; het materiaal plooit rond de paardenstaart om lucht buiten te houden of om u bedekt te houden als u het niet gebruikt.

De omkeerbare functie biedt twee kleurenopties! Nike Tanjun Mujer Mijn grijze en zwarte is prima, maar ik wilde heel graag dat de snoeischaart en grijze optie uitverkocht was toen ik het bestelde. Het is weer op voorraad bij Running Warehouse en ik ben er zeker van dat je ergens anders heen wilt als je die touch-of-colour optie wilt.

Oh, en ik vind het leuk. Ik droeg het op bittere koude pistes, met een masker (of twee) dat de achterkant ervan bedekt - werkt geweldig zonder te warm of niet warm genoeg te zijn.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты