ingebouwde pols montior

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

ingebouwde pols montior

Сообщение Banning » 16 май 2019, 14:16

Sportdranken bevatten meestal koolhydraten en mineralen die elektrolyten worden genoemd. De Asics Gel Lyte 3 Dames koolhydraten zullen je spieren van energie voorzien om vermoeidheid tegen te gaan, en de elektrolyten vervangen de mineralen die je verliest wanneer je Adidas Stan Smith Womens zweet.

Sportdrankjes kunnen handig zijn tijdens lange trainingssessies, zoals je wekelijkse lange duur tijdens het trainen voor een marathon. Ze kunnen u helpen voorkomen dat u tegen de muur botst, aangezien het nuttigen van koolhydraten tijdens het trainen uw spierglycogeenvoorraden zal sparen.

De meeste sportdranken bevatten een reeks verschillende suikers die met verschillende snelheden worden verteerd. Nike Air Max 2017 Femme Dit zou betekenen dat ze een mix van directe en langdurige energie leveren.

Het is echter ook belangrijk op te merken dat sportdranken sterk verwerkt zijn en niet automatisch gezond zijn. Ze zitten immers vol met suiker en kunstmatige toevoegingen zoals kleuren. Ze kunnen je maag ook van streek maken. Sportdranken lijken in Nike Cortez Heren veel opzichten op frisdrank en bevatten zelfs een vergelijkbare hoeveelheid calorie?n en suiker.

Als je ervoor kiest om een ??sportdrank te gebruiken, sla het dan op voor die lange trainingsritten en races wanneer je een energieboost nodig hebt. De rest van de tijd is gewoon water waarschijnlijk alles wat u nodig hebt.

Energiegels zijn geconcentreerde doses koolhydraten. Snel werkende en licht verteerbare energiegels kunnen handig zijn wanneer u een boost nodig heeft maar geen vast voedsel kunt eten. Sommige bevatten ook cafe?ne om je nog meer energie te geven.

Net als sportdranken zijn energiegels in feite een verwerkt voedsel, dus u moet ze niet altijd consumeren. Tijdens een lange race of trainingsrun kunnen ze echter helpen vermoeidheid tegen te gaan en de muur terug te duwen. Het is belangrijk op te merken dat voor het verteren van energiegels water nodig is, dus u moet Nike Air Max 2017 Womens ook aandacht besteden aan uw hydratatieniveaus.

Ik bracht maanden door met dit horloge. Dat zijn honderden kilometers hardlopen, kilometers zwemmen en kilometers fietsen (ik heb dit horloge getest in de winter van 2017-2018, dus fietsen in de buitenlucht was lastig). Ik sliep met dit horloge aan, ging ermee aan de slag en had het altijd met mijn mobiele telefoon gekoppeld, dus ik heb de meeste dagelijkse tests doorlopen om dit horloge door te zetten en een paar dingen geleerd.

De Fenix-horlogeserie van Garmin vertegenwoordigt premium multisporthorloges die net zo goed op het parcours leven als op de weg. Harde omstandigheden en extreme sporten spelen goed met dit horloge, dus ik heb dit horloge getest in extreme omstandigheden. Een van hen was een 10,7 mijl lopen in 4F weer.

Ik deed dit lopen met de Forerunner 935 op mijn andere arm als een kleine test om te zien of de temperatuur van invloed zou zijn op wat dan ook. Beide Nike Air Max 2017 Femme horloges hadden gedurende de hele run een batterij van meer dan 25% en lagen direct op de huid van mijn polsen. Aangezien de Fenix ??5 een temperatuurbereik van -4 tot 122 F heeft, verwachtte ik dat het geen problemen met 4F op mijn arm zou hebben.

Ik had niet verwacht dat het na kilometer 9.7 zou afsluiten vanwege koude problemen. De interne wachttemperatuur leest 24 net voordat het uit ging.

Dit is een groot probleem voor elke wintersportliefhebber, omdat het horloge faalt vóór de minimale bedrijfstemperatuur. Ik begrijp dat dit misschien niet volledig is gebeurd, en de meeste mensen gaan niet voor een lange duur op 4F uit terwijl ze hun horloges open houden, maar deze test was tamelijk overtuigend om groter te demonstreren met meer metaal betekent niet altijd beter.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты