Ik heb tijd in dit horloge doorgebracht buiten hardlopen + fietsen + zwemmen en ik heb een paar opmerkingen over die modi.
Het lopen op een loopband lijkt erg op outdoor hardlopen, maar het Nike Air Presto Femme moet worden gekalibreerd (voer een run uit en kies save met kalibratie). Het horloge is dan 1-10% nauwkeurig voor vergelijkbare runs met dezelfde snelheid en cadans. Als een van beide schakelt, neemt de nauwkeurigheid drastisch af. Je kunt de run-afstand echter nog steeds corrigeren.
Wandelen en klimmen geven je een goede set navigatietools samen met je gebruikelijke vermoedens van afstand, tijd en snelheid. Ik ben echter niet zeker wie het interne kompas van dit horloge volledig zou vertrouwen op een analoog kompas, aangezien de resolutie van dit horloge niet zo goed is als het echte werk.
Ski?n is een excentrieke modus die je vergeet voordat je hem gebruikt. Ik heb uiteindelijk heel veel lol gehad door te leren hoeveel runs ik in een dag heb gedaan, max. Snelheden, totale afstand en een kleine verrassing had na het synchroniseren Adidas Nmd Mujer met Strava ... Strava heeft ook KOM-segmenten voor trails. Wat heeft het voor zin om te ski?n als je niet weet hoe snel je in het zwart bent gegaan in vergelijking met iedereen die het ooit heeft gedaan? Het grappige is dat Garmin ook een "snowboard" -modus heeft die identiek lijkt aan ski?n naast het pictogram.
De enige belangrijke positieve verschillen in vergelijking met de 935 zijn dat het Fenix ??5 horloge een 100m waterdichte beoordeling heeft (tegenover 935's 50m), een saffierscherm heeft met een roestvrijstalen behuizing (tegen 935's glas en plastic behuizing), en het Fenix ??horloge komt met QuickFit-banden standaard.
De negatieve verschillen zijn dat het Fenix ??5 horloge meer kost (minstens $ 100), weegt meer (73% meer), en is fysiek groter. Als die afwegingen de moeite waard zijn voor de voordelen, koop dan de Nike Air Max 2017 Uomo wacht. Anders moedig ik je sterk aan om wat geld te sparen om een ??comfortabeler horloge zoals de 935 te krijgen. Voor de duidelijkheid, dit horloge is helemaal niet slecht.
De Forerunner 645 Music heeft de nieuwste Garmin-look met een ronde horlogekast en -gezicht en een vervangbare 20 mm-siliconenband met snelkoppelingssysteem.
Het horloge heeft een voorkant van 42,5 mm en weegt 45 gram. Het scherm is scherp - hoewel niet op het niveau van een Apple Watch of een van de nieuwste Samsung Gear-horloges - en is zeer leesbaar, vooral buitenshuis. Ik houd de mijne op 50% helderheid om te helpen met de levensduur van de batterij en ik kan altijd de informatie krijgen die ik nodig heb van het horloge met een blik tijdens de dag.
Vergeleken met de VivoActive 3-muziek die ik een paar dagen geleden heb besproken, is het Nike Air Presto Femme belangrijkste ontwerpelement van de ForeRunner 645 een prachtige stalen bezel die schuin van het glas naar de kast van het horloge loopt. Ik hou echt van deze ontwerpfunctie en heb in één oogopslag aan de Forerunner 645 Music een dure, elegante uitstraling gegeven. Gecombineerd met het vermogen van gemakkelijk veranderende goedkope riemen, is het een horloge dat ik niet erg vind om de hele dag in veel verschillende contexten te dragen.
Aan de zijkant van het horloge bevinden zich 5 fysieke knoppen: licht, omhoog, omlaag, start / stop en terug. Aan de achterkant bevinden zich de aansluiting voor de oplader en de Elevate pols hartslagsensor.