De demping van de voorvoet. Ontwerpers gebruikten een sandwichgaas (in wezen een maas met twee lagen en verticale vezels die er doorheen liepen) aan de bovenkant. Dit zorgt voor een eerste gevoel Adidas Superstar Hombre van demping op de voet en omhelst ook de voet beter dan voorgaande modellen.
De oogjes. Er zijn zes veterogen (versus vijf), zodat je je veters kunt verfijnen voor meer precies comfort en ondersteuning.
De tong. Een zachte tri-ster aan de bovenkant van de tong zorgt voor een Nike Air Max 270 Womens beetje extra opvulling tussen de voorvoet en veters.
De hielbalie. De uitgehakte hielkap is meer Nike Air Huarache Dames geschikt voor esthetiek dan voor prestaties. Hij is minimaler dan silhouetten uit het verleden. Toen atleten feedback gaven aan Nike-ontwerpers over de nieuwe schoen, waren de meesten het erover eens dat hun grootste verrassing was hoe comfortabel het was. "Het voelt anders aan - het knuffelt bijna je voet en is zoveel zachter", zegt Bridges. En het beste is dat de ontwerpers geen demping hebben toegevoegd, maar dat het gaas flexibeler is en het gevoel van demping geeft - en dat terwijl het een stuk duurzamer is dan ooit tevoren.
De Nike Metcon 4 is beschikbaar op Nike iD 1Nike Air Max Zero Mujer 9 december op nike.com, bij geselecteerde retailers in Noord-Amerika 1 januari en retailers wereldwijd op 4 januari. Elke iteratie van elke Nike Metcon wordt getest door Nike Air Max 2017 Mujer Nike's meest elite trainingsatleten - Mat Fraser, Kara Webb , Josh Bridges en Sara Sigmundsdottir, hebben onder andere allemaal feedback gegeven over verschillende Metcon-silhouetten door de jaren heen. "Ik rip altijd door schoenen. Er is altijd wel ergens een gat in het doen van veel meer touwklimmen, boxsprongen en burpees dan de meeste mensen. Of er valt iets van af. Of iets Nike Air Max 2017 Damen is kapot ", zegt Josh Bridges, een Nike-atleet en functionele fitnessprofessional die sinds de start van de schoen betrokken is bij het testen van de Metcon.
De nieuwe heren Nike Metcon 4
En dat is te verwachten. De man traint tot zes uur per dag zes dagen per week in hetzelfde paar schoenen. "In maart kreeg ik mijn eerste paar [van de nieuwe Nike Metcon 4] en ik draag het voor alles", zegt hij. "En ze zijn nog steeds volledig draagbaar - geen tranen, geen gaten, de hak valt niet uit elkaar, de teenendoos Nike Air Max 90 Hombre Negrasscheurt Nike Air Max 1 Femme niet - het is anders dan al mijn andere schoenen." Afgezien van de Nike Romaleos (een pure, zware schoenen) ), is het Metcon-silhouet de duurzaamste trainingsschoen van Nike. Het schittert in trainingen waarbij het gaat om tillen, functionele bewegingen en metabole conditionering - en vooral tijdens oefeningen die echt een Nike Air Max 90 Dames Roze schoen naar de max zullen duwen (bijvoorbeeld, ga voor een snatchbalans PR of een touw beklimmen). Nike Air Max 90 Femme Toen het tijd was om de schoen voor de vierde keer te updaten, hadden ontwerpers veel feedback over wat goed werkte en wat beter kon. Ze namen een niet-puinzooi-aanpak en hielden sommige dingen precies hetzelfde, en verbeterden wat verbeterd moest worden. Hier zijn de details